dimecres, 23 de desembre del 2009

ANIVERSARI EN EL RECORD

Mami, tu no ho saps, però avui és el teu aniversari.

M'he despertat amb llàgrimes al ulls recordant tots els meravellosos 23 de desembre que hem celebrat juntes; aquesta era la nostra data per donar la benvinguda al nostre particular Nadal.

Gràcies, Mami, per fer tan bé la teva tasca. Va ser en el moment de ser mare quan vaig ser conscient de la immensitat de la paraula MARE. Vaig descobrir l'Amor incondicional, vaig descobrir que res és comparable a la estimació per un fill, vaig saber llavors el que significava jo per a tu, vaig aprendre a ser millor filla encara...

Gràcies, Mami, per ensenyar-me a ser una bona mare, m'agradaria saber que ho estic fent tan bé com ho has fet tu. I a tu, a tu t'hagués encantat malcriar els meus fills, n'hauries gaudit tant d'ells... que n'és d'injust!

Mami, tu no ho recordaràs, però avui t'he portat el regal més preciós que he pogut fer-te: els teus néts. T'han fet petonets i abraçades i t'han cantat anys i anys..!!

Felicitats Mami! T'estimem molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada