dilluns, 26 de març del 2012

La meva particular crisi

doncs si... a partir del dia 1 d'abril i durant dos anys, seré un 15% més pobre!! ...jo, i més de 7.000 interins de la Generalitat. Això sí... no em puc queixar, treballaré també un 15% menys!! Visca!!... així és com solucionem les coses en aquest país... i qui en surt més perjudicat, a part de la meva economia, sou tots vosaltres, vosaltres com a ciutadans... perquè a partir d'ara i més que mai el "vuelva usted mañana" serà més habitual, per molt que ens emprenyi sentir-ho als qui treballem dins l'administració... Jo demanaré disculpes per no poder atendre al públic com m'agradaria, o com es mereixen, però tan és... algú ho entendrà?? Jo intentaré posar sempre el millor somriure, però això els ajudarà?? però és clar, que a mi no em paguen per pensar... me n'havia oblidat!! a mi em paguen per servir al ciutadà, per fer la feina amb objectivitat, celeritat, eficàcia, eficiència i no sé quantes coses més... difícil m'ho posen, Senyors!! estic en un zulo fosc, sense llum natural, ens retallen la calefacció, no tenim internet quan es connecten altres escoles de la zona (compartim línies... això deu ser "col·laboració" i "cooperació", ara ho entenc...!!), treballem menys hores i aviat hauré de pagar per anar a treballar!!... i sóc afortunada!! tinc feina!!
I tinc feina, gràcies als fantàstics immigrants que venen a la meva escola a estudiar i a demanar-me el certificat per obtenir els papers i l'ajut econòmic... té la seva gràcia, oi??
Bé, si algú necessita que l'ajudi a fer créixer l'economia submergida (...la que diuen que no n'hi ha), que m'avisi!!!...prometo discreció, no ho publicaré al facebook!!

...la part positiva de tot això (us pensàveu que no, eh?...) doncs és que els meus fills i jo podrem dormir una estoneta més als matins i, el millor de tot és que els portaré jo al cole!!!! no aniran al servei matinal!!! això si que és ser ric!!... que mal pensada soc... perdoneu-me Senyors del Govern, tota aquesta moguda és per conciliar la vida familiar i laboral, oi??... aix... ara em quadra tot, que monos...GRACIES!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada