dilluns, 23 d’abril del 2012

23 ABRIL

Algú tan especial com tu, havia de tancar el seu llibre en un dia especial... però el teu llibre es va acabar massa aviat... em quedava molt per llegir, molt per aprendre, molt per descobrir, massa per donar... Les meves roses mai han tornat ser tan amoroses, ni els meus "Sant Jordi" tan esperats...

No sé si allà on ets t'arriben escrits i llibres... si t'arriben, llegeix els meus... i et sentiré al meu costat. Si no, inventa'ls... i contagia la teva passió per la lectura com ho vas fer amb mi.

No sé si existeixen les roses... si no n'hi ha, pinta-les... i quan creixin, explica'ls que, per més boniques que siguin, mai haurà cap tan preciosa com la que em portes a mi... perquè cada any me la segueixes portant...

Un petó, Papi...
http://www.youtube.com/watch?v=gVG371mp1_E&feature=share

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada