dissabte, 19 de maig del 2012

REGAL

Hi ha regals, detalls, que rebem de gent, d'amics, que ens arriben al cor... un bolígraf, un cd, un llibre, un petó o una abraçada rebuda inesperadament, o un senzill gest d'estimació... Però hi ha regals en forma de paraules que ens arriben a l'ànima... 

Que m'agrada escriure no és cap novetat, que aquesta pàgina fos seguida per vosaltres ha estat una gran i més que agradable sorpresa, però que les meves lletres poguessin arribar a ajudar algú és el premi més important que puc rebre com a persona. AJUDAR... quina meravella!! Això si que no m'ho esperava...

Que en la lectura dels escrits s'hi pugui trobar reflectit el lector  i que em digui que ha llegit exactament allò que ell sent i que no sap expressar, i que s'ha emocionat amb la lectura, em dona una satisfacció immensa i una força i voluntat per seguir endavant amb la meva afició... I més, si aquest algú és una gran dona que admiro i estimo amb bogeria... 

A tots, mil gràcies!!... i a tu, una forta abraçada, de les que tu i jo sabem fer... i que les meves lletres t'ajudin sempre que ho necessitis, de la mateixa manera que ho fas tu, amb la teva presència, sense que t'ho hagi de demanar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada