dilluns, 21 de maig del 2012

VERTIGEN

Sempre he estat persona de viure el moment, de gaudir de les alegries, d'aprofitar les oportunitats... malauradament les penes venen soles i no deixaran de venir per molt que ens amoïnem abans d'hora....  però hi ha situacions que no controlo i que necessito avançar-me a elles, saber el què vindrà, i tenir totes possibilitats, les cartes sobre la taula per saber com les haig de jugar, especialment quan es tracta de qui més m'estimo. Si es tractés de mi, no patiria... allò que ha de sortir, sortirà...

Ara hi ha una situació que em fa molt feliç, especialment perquè fa molt feliç a la meva filla... però em preocupa. No seria exactament preocupació, és com vertigen, com por a equivocar-me...perquè desconec el que hi ha al davant i, sobretot, perquè necessito tenir un coneixement més ampli del que significa tot això, i com la pot afectar emocionalment... Per altra banda, confio absolutament en els professionals que l'envolten i en el seu bon criteri, i sé que vetllaran en tot moment per el seu benestar i que saben el que és millor per al seu desenvolupament, però m'agradaria ser una miqueta bruixeta i saber el què passarà...


Sé que brilles amb llum pròpia (ets l'estel més gran que hi ha...)
Sé que tu has trobat la clau (ja has obert el teu tresor...)
Sé que tu tens la vareta (que fa màgia allà on va...)
El destí amb la saviesa

i l'entorn amb la tendresa, guariran el teu camí...
Però diga'm, nina meva

tu que ets dolça com la mel i amb la sensibilitat a la pell,
diga'm, vida meva

si el que faig ho estic fent bé...

6 comentaris:

  1. És normal tenir vertigen...però no et preocupis,està en bones mans,...tant les teves com les dels seus educadors...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Anònim... sempre reconforta sentir (llegir) això!!

      Elimina
  2. Tengo clarisimo q está en buenas manos... principalmente xq son las tuyas las q le protegen.... pero mi niña... si fueramos brujitas, no drisfrutariamos tanto de las cosas buenas q nos pasan (xq ya las sabriamos) d q nos serviría??? Ten por seguro q paso a paso se irá viendo y... q de momento el camino está lleno de algodones y protecciones. estoy segura q su luz llegará a lo más alto.... porque brilla de un forma espectacular y porque nadie la dejará tropezar. Muakkkkkk cuore !!! Eli

    ResponElimina
  3. Eso es... Que me gustaría que siguiera entre algodones...

    ResponElimina
  4. ès una prova per a veure com funciona açò

    ResponElimina