dimarts, 26 de juny del 2012

Mirant la nit...

Arribada la nit, s'estira a l'hamaca, mirant el cel. És el mateix cel que ha observat durant moltes nits d'estiu, quan l'ambient ja refresca i gaudeix del moment de foscor i de silenci... en pau, sota els estels i en companyia de la subtil llum de la lluna...

Aquella nit, tot i la calma de l'entorn, la veig intranquil.la i neguitosa... podria llegir, però no li ve de gust, es prepararia una infusió, però li fa mandra... hauria d'anar a dormir, però no té son...

M'apropo i poso el meu cap sobre la teva panxa... és la única cosa que puc fer. No tinc la capacitat de parlar-te amb la boca, però jo sé que tu entens el que diuen els meus ulls... de la mateixa manera que jo entenc el teu silenci...

Coneixedor del què diuen, sé que no només sóc la teva mascota...

I, mentre m'acarones el cap, m'adormo al teu costat...

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada