dissabte, 30 de juny del 2012

Cor dividit...

Sempre passa que, quan sorgeix alguna cosa especial i bonica per fer, resulta que te'n surten unes quantes més pel mateix dia i la mateixa hora...


Avui el meu cor està dividit en tres trossets, a parts iguals:


Una part està a Alacant, amb els qui tant m'estimo, de celebració d'aniversari, de festa sorpresa de mig quart de segle d'algú fantàstic... ells saben que una part meva és allà, amb ells... el meu pensament estarà aquest vespre a la platja, gaudint de la meravellosa vetllada... però a vegades hem de prendre decisions en benefici dels altres, encara que ens costi molt...


Un altre bocinet estarà amb la Sandra i amb l'orquestra de l'escola de música... avui m'hauria agradat especialment, no pel concert en sí mateix (que també...) sinó per la singularitat del lloc on toquen i perquè, després de tants mesos intensos i plens de bons moments, d'estones agradables, de sentir que és com la nostra segona casa, gairebé formen part de la meva família... Ens mereixíem aquest regal... i era cita obligada per a mi i per la Sandra, la millor manera d'acomiadar aquest curs musical. Ella segurament tampoc podrà anar-hi, però també hi serà allà, gaudint d'allò que més li agrada...


I l'altra part és l'única que estarà on estigui jo físicament... compartint taula amb vuit meravellosos amics, dos d'ells vinguts dels EUA que fa molts anys que no veig. Serà una nit llarga, de converses i complicitats, d'aquelles que tant m'agraden.. ... amb la gran sort de tenir-los al meu costat, perquè tots ells tenen la capacitat de recompondre els cors dividits...

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada