divendres, 9 de novembre del 2012

Dona'm...

Dona'm una mirada
per sentir-me abraonada.

Dona'm un somriure
que em faci tornar a viure.

Dona'm una paraula
per fer-la volar a l'aire,
vull escriure-la en paper,
saber que puc tornar-ho a fer
i que no és una audàcia...

No demano gaire
només un detallet...
tan sols un petit gest
que  faci tornar-me l'aire.

Si et sents generós
i em pots oferir més,
esperaré encisada
vull sentir-me afalagada...

No demano gaire,
tan sols un petit gest...

I, si em sento acariciada
no sé què podria tornar-te...

Potser tinc l'esperança
de sentir-me fascinada,
Només vull poder estimar
saber que puc tornar a adorar,
i que no és una fal.làcia...

No demano gaire...
tan sols un petit gest
que faci tornar-me l'aire.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada