divendres, 28 de desembre del 2012

Balanç

Diuen que quan acaba desembre toca fer balanç de l'any i nous propòsits per l'any nou... això sona a gestió de multinacional, a inventari, a objectius i budgets... però qui diu que jo no sóc gerent d'una gran empresa?? Doncs, ho farem!! Tot i que el meu balanç està totalment equilibrat, una combinació perfecta d'intel.ligència, d'una banda, i de creativitat, per l'altra. A parts iguals, no?? ...conyes a part, ha estat un any complicat i de canvis, en tots els sentits:
 
D'espai: us faríeu creus dels cops que et pots arribar a donar quan passes d'un espai gran a un de més petit, molt més petit... M'ha costat mesos (i uns quants blaus...) acostumar-me a les noves mides reduïdes, però això també m'ha fet adonar que sóc molt més gran del què em pensava!!
Balanç: POSITIU
 
D'ubicació: he passat de ser la Heidi que viu a les muntanyes, que fa de taxistasensesou amb el culaplastat de tant cotxe, a ser el correcaminos, carregat amb guitarra i patinet, amb les cames fortes... Ja sóc independent, amb república inclosa, i m'estalvio el gimnàs!!
Balanç: POSITIU
 
De costums: He après a tancar finestres que s'obren cap a dintre! Importantíssim!! Tot i semblar inofensives, t'ataquen quan menys ho esperes... I a tancar portes, sobretot!! i a obrir-ne de noves... imprescindible!!
Balanç: POSITIU
 
De prisma: He après a ser feliç amb poc... o millor encara, a ser feliç, idependentment del molt o del poc. I a somriure a les adversitats... que un somriure sempre afavoreix! No l'esborreu mai...
Balanç: POSITIU
 
I ara els "no canvis" o reafirmaments amb agraïments, d'acord?
 
He tingut al meu costat els amics i la família, en tot moment, sense haver-los de trucar. Això és una de les satisfaccions més grans de tots aquests mesos. És quan te n'adones que no estàs sola i que les distàncies no existeixen, que sempre els tens amb tu... Fins i tot els que feia molts anys que no veia ni tenia contacte... I els que no hi són, és que tampoc havien estat mai, per tant, no mereixen ser-hi, no us sembla??
Balanç: ORGULLOSA, SATISFETA, IMMENSAMENT AGRAÏDA, CONTENTA, ACOMPANYADA, RECOLZADA i tots els adjectius que hi volgueu afegir...
 
He trobat PERSONES (amb majúscules, perquè són molt grans...) que m'han ofert la seva amistat i han confiat en mi, encoratjant-me i animant-me en tot moment i regalant-me sempre bonics gestos. Un autèntic plaer tenir-vos a la meva vida... jo us portaré sempre amb mi!! Gràcies, DE TOT COR!!
 
Tinc dos fills meravellosos!!! això no és cap novetat... ja els tenia abans i els tindré sempre. Perquè hi ha coses que no canvien mai, encara que tot l'entorn sigui un altre. I ells, tot i els canvis, són els mateixos... el millor que m'ha donat la vida... el pinzell que dibuixa el meu somriure!!
 
Que més... Ah, sí!! He canviat d'estat civil... Això encara surt al DNI?? Bé doncs, un altre canvi, que encara està en procés...
Balanç: POSITIVITZANT
 
No faré propòsits per l'any nou, perquè com deia no sé qui (no tinc ganes de buscar al google...) "la vida és allò que et va succeint, mentre tu t'encaparres a fer altres plans..." Així que gaudiré de tot el que succeeixi...
Tampoc sóc d'esborrar el passat ni de recrear-me en els mals moments... Ni de fer balanç, vés per on... No me'n penedeixo de les coses que faig (només puc penedir-me d'aquelles que no he intentat...) Així que, si d'un any que per molts podria ser "EL PITJOR" he aconseguit transformar-lo en "EL MILLOR", estic convençuda que el 2013 serà esplèndid per a tots vosaltres!! Que ho sigui o no, no depèn de mi... però no dubteu que jo faré tot el possible per tal que tots sigueu molt feliços!!
 
A tots, us estimo!! Gràcies per ser-hi...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada