dissabte, 15 de desembre del 2012

Tenir-te...




Avui vull tenir-te

tan sols un instant.
Avui vull que em diguis
tan sols una paraula,
aquella que em dius
amb la boca tancada...
Ningú l'escoltarà
però el món la sentirà...
Avui vull notar
accelerar el meu cor,
quan m'agafis la mà
o em facis un petó...
En silenci, dormint,
et penso, cridant...
No serà cap pecat,
pot ser perdonat...
Potser no vindràs
o mai més marxaràs,
però vull estimar-te
amb totes les ganes...
Jo sempre tindré
guardada als meus ulls
la teva mirada...
aquella que em diu
que vol despullar-me,
que no em treu la roba
però em desvesteix l'ànima...
Vull veure els teus ulls
brillants com estels,
esgarrifar-nos la pell
com adolescents...
Descobrir-nos un món
amb mirades candents
no dir gairebé res
per dir-nos ho tot...
amb el pensament.
No puc tancar els llavis
quan ja he obert el cor...
No vull ignorar
el que em diu l'interior...
I dir-li al temps que esperi,
que et vull estimar.
Que no tingui pressa,
que pari de caminar...
Que segueixi l'encanteri
per seguir-te somniant...
Avui vull tenir-te
tan sols un instant.
Avui vull trobar-te
quan estigui somniant...
T'espero allà on sempre
si us plau, vine aviat...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada