dilluns, 10 de desembre del 2012

Una història

Sense tenir-te
et trobo a faltar...
Sense haver-te abraçat
t'estic enyorant...

Sense que arribis
espero que vinguis...
Sense existir
et puc sentir...

Somniar el teu somriure
imaginar la teva boca,
la suavitat que m'acarona
quan un petó teu em dona...

Els teus llavis en els meus
explicant aquesta història,
on hi ha una ànima que guareix
a dins seu, una gota...
Diu que és un bocí del teu cor
que cuida amb molt d'amor...

És com un oceà màgic
cobert per un cel plàcid,
per tal que es puguin banyar
els pensaments desitjats...

Diu que és un mar meravellós
dins un cos prodigiós,,
on el capritx es prova,
i els sentiments es troben,
submergits en el desig...

Els teus llavis en els meus
explicant aquesta història...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada