dijous, 10 de gener del 2013

Dona'm la mà

Sense ulls a l'esquena
et veig arribar,
la teva presència
em fa trontollar...
Escolto el silenci
del teu caminar,
vens de puntetes,
amb passes lleugeres.
De sobte, un calfred
recorre el meu cos.
Com un terratrèmol
en ple moviment
em sacseges la ment
perdent el control...

Sense ulls a l'esquena
i tapada pel fred,
amb abric de plomes
i coberta de gel,
em roces la pell
per damunt de la roba.
M'erices el pèl...
tan sols amb l'alè
 em fas revifar,
sentir l'escalfor
que surt del meu cos.
Com un volcà
en plena erupció,
quan per l'esquena
et sento arribar...

Posa'm al damunt
la teva mirada
i fes-me sentir
per tu desitjada...
Dona'm la mà
i anem a volar,
pugem al cel
i arribem a la lluna
on poder trobar
aquell raconet
per fer realitat
tot el somniat...
Farem un bressol
on poder-nos gronxar
o potser ressorgir
tots els sentits
que estan adormits
i precisen dolçor
per ser despertats
amb suavitat...

Dona'm la mà
i anem a volar...
que l'estel ens porti
on desitgis anar...

©Tots els drets del text reservats









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada