dijous, 17 de gener del 2013

Fes-te realitat...

Si quan tanco els ulls
em vens a visitar
m'hauràs de fer un favor:
 estira't al meu costat
i fes-te realitat...
No tinguis pressa
per haver de marxar,
el meu llit t'acull
i el temps,
sabrà esperar...

 Deixaré que vinguis
quan estic dormint,
et faré un lloc
al meu cantó,
o si ho prefereixes
et donaré un racó
del meu caparró...

Hi ha nits que m'acarones,
que ets com un bressol...
em fas adormir
amb la pau dins el cos...

N'hi ha d'altres, que em trasbalses,
i no és que siguis un malson...
però em fas desvetllar
en sentir-te arribar...
M'estimules els sentits
i ja s'ha acabat la nit...
Ens quedem ben arraulits
ben units, pit amb pit
amoixant-nos amb delit...
tot lo llarga que és la nit...
 
Si em vens a visitar
m'hauras de fer un favor...
estira't al meu costat
i fes-te realitat,
sigues un tresor
que guardi dins el cor...

©Tots els drets del text reservats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada