dissabte, 12 de gener del 2013

He ballat... tota la nit

Hem ballat sota la pluja,
hem cantat amb els estels...
Hem sentit, intensament
melodia recorrent,
més enllà de la ment...

Un fil imaginari
ens ha volgut lligar.
Atrapats dins la xarxa
sense voler-nos escapar...
som dos cossos enganxats.

Hem dansat per la sala
amb centenars de mirades,
però tu i jo estàvem sols
endolcint el nostre món...

He sentit la protecció
dels teus braços envoltant-me,
mentre el teu pit m'acullia
i el meu cap es relaxava...
escoltant com el teu cor
no batega, sinó parla...
em diu tot el que vol dir
i el que jo vull sentir...

He dormit tota la nit
al teu costat, abraçada...
fins que la llum de l'albada
els ulls m'ha fet obrir
abraçada al meu coixí...
Així em va deixar la lluna,
al dir-me bona nit
i jo, em vaig adormir...


T'he somiat,
tota la nit...
©Tots els drets del text reservats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada