divendres, 22 de febrer del 2013

La neu em portarà...

Qui sap si nevarà
i el que la neu em portarà...

Potser un bonic record,
un retorn a la innocència
d'una petita nena
que no sabia de penes.

Poder sortir a jugar
amb altres nens del veïnat,
un dia sense escola
quan la neu ens envolta.
Sentir fredor a les mans
i emoció dins el cor
en fer un ninot gegant
amb un nas de pastanaga
i una escombra sota el braç,
amb el seu barret de llana
i la bufanda de quadres,
un abric amb botons
que el vesteixi de colors...

Qui sap si nevarà
i el que la neu em portarà...

Potser un bonic somni
vestit de color blanc
on un floquet de neu
em porti al costat teu...

Poder arribar volant
per escalfar-me les mans,
sentir-me revifar
amb les flames al davant
d'un focarró encès
per refer-me del fred...
Unes flames que reneixen,
que son noves cada instant,
un foc viu que em renova
quan et sento al meu costat...

Qui sap si nevarà
i el que la neu em portarà...

Potser sigui un somni
o tal vegada un desig,
o si serà realitat
el que la neu em portarà...

©Tots els drets del text reservats



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada