dimarts, 26 de febrer del 2013

L'escala...

No m'importa la pujada
ni els esglaons de l'escala...
Tant se val l'escalada,
si estic esperançada...
Seguiré, ben amunt,
fins que m'aguantin les cames.

I si un dia, estic cansada
m'aturaré, a mitja escala...
Asseguda i esgotada
eixugaré les meves llàgrimes.
Reposaré un estona
fins que em tornin les forces.

No perdré el temps
ni les ganes...
ni escoltaré les paraules
que volen ferir-me l'ànima...

Seguiré...
potser amb llagues
o amb ferides a les cames,
fins i tot en els peus
i també allà on no veus...

No m'importa la pujada
ni els esglaons de l'escala,
ni saber que cada passa
és una llàgrima vessada
que ruixa el meu camí
com gotetes de rosada,
per quan arribi al cim
sentir-me recompensada
i contemplar el camí
que s'ha vestit de gala...

No m'importa la pujada
ni els esglaons de l'escala,
després de la pujada
em sentiré gratificada...
d'haver fet el camí
que ara lluieix per mi...

©Tots els drets del text reservats





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada