diumenge, 17 de febrer del 2013

Si em mires...

Si ens tornem a creuar
qualsevol dia,
al mig del mar...
Si em tornes a mirar
com aquell dia,
que em vas matar...
Si els teus ulls em busquen
en la immensitat...
Si em sento despullar
tan sols amb el teu pensar
no importa el meu destí,
me'l faràs canviar...
No seguiré l'estel.la
que m'ha enlluernat,
ni ajustaré les veles
que em fan singlar
No hi haurà res
que jo pugui fer...
El teu cor
serà el patró,
la ruta
del meu timó.
Tan si el vent està en contra
com si està a favor,
amb la mar calmada
o en tempestat...
no podré lluitar
ni contradir
el que els teus ulls
em vulguin dir
Si les nostres ganes
es tornen a trobar
o el teu pensament
em ve a buscar,
no hi haurà guerra
ni repressió,
no hi haurà normes
ni prohibició...
No puc lluitar
a contracor...
Si ens tornem a creuar
em miraràs...
i si no em veus
em percebràs...

©Tots els drets del text reservats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada