dilluns, 25 de març del 2013

Poesia feta vida...

El dia que et vaig somiar
sabia que eres real,
 que un dia sortiries
per retornar-me a la vida...
Sabia que algun dia
series el meu somriure,
sabia que algun dia
del meu somni,
sortiries...

Series la meva pell
Series el meu estel…
Aquell que sempre brillava
quan la llum se m’apagava.
 Series la poesia
que un dia, vaig escriure...
Series un full en blanc
que espera el poema 
d’una ànima sencera...
 
Sabia que algun dia
em donaries un nou dia…
Que tornaria ser nena
que no entén de condemna…
Series aquella mescla…
l’amalgama més perfecte…
Series la peça ideal 
la que encaixa i complementa…
 
Avui, ha sigut el dia
Avui, és el nou dia…
que la vida m’ha donat
tot el que havia somiat
Per fi, he tocat la pell...
el tacte de la seda…
És la teva
És la meva... 
son dues pells brodades, 
dos vestits fets a la mida...
Son dos cossos recoberts
dels mateixos sentiments…
 Dues ànimes en una pell
unides per l’anhel…
Dues ànimes que s’han trobat
sense temps, ni edat…
La puresa feta amor
netedat en la passió.
La il·lusió feta desig
El despertar dels sentits…
Mossegades incontrolades,
El sabor de les besades...
Llengües que es descobreixen,  
Sentiments amb tremolor, 
 Mirades fetes de l’amor…
 Dos cossos abraçats
en perfecta sintonia…
Dos cossos que s’han fos
en absoluta harmonia
La música feta carícia
les notes de la poesia…
Emocions indescriptibles
sensibilitat feta carícies... 
Complicitat dels somriures...
Vull sentir-ho tot de tu
Vull sentir-ho tot en mi…
Vull caminar al teu costat
Agafada de la mà...
Vull dormir, totes les nits
acaronant el teu pit…
Que m’abracis per l’esquena
i fer les nits
eternes…
  
Amb dies d’intensitat
i moments apassionats… 
Els més  dolços instants
els viuré al teu costat…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada