diumenge, 17 de març del 2013

Sentir...

Sento dolor a la pell
de tenir-la eriçada,
que les emocions
estan descontrolades...

Sento que puc sentir
molt més del que he sentit...
que em queda molt camí
per continuar sentint...

Sento que el meu cor
ara, ja no en té prou...
Ara, en vol més,
ara...
sap el què és...

Sento que és bon moment
per seguir somiant
i ser valent...
Ara, que el sentir
sap el que vol tenir...

Ara, que el sentir
m.ha obert el camí,
ara, la meva ment
en sap més
de sentiments...

Ara, sé què vol dir
el que em deies ahir...
i ara, que ho he sentit
ara...
ho vull tenir...

Tinc en els ulls, llàgrimes...
i somriures a l'ànima...
Sentir, no és patir,
en tot cas, descobrir...

Tan és que demà
ho hagi d'oblidar...
amb llàgrimes de dolor
i tristor al cor...
L'ànima, somriurà...
El sentir, quedarà...
per sempre recordat...


©Tots els drets del text reservats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada