dimarts, 23 d’abril del 2013

La teva rosa...

Ja m'ha arribat la teva rosa!!
De mans d'un missatger
que viatja per l'univers...

Ve a dur-me alegries
per si un dia com avui
no trobés el meu somriure...

Sant Jordi se'l va endur
un dia despistat
quan després de matar el drac
va ferir-me per dins...
es va endur un tros de mi...
Un Sant Jordi qualsevol
que va vestir-me de dol...

Però avui tinc un somriure
que té la forma d'un llibre...
Sé que tu ja l'has llegit
i que el tens
en el teu pit...

Aquest va dedicat
al meu Pare estimat....
que un Sant Jordi va marxar
per fer-lo més especial...

Et dedico aquest somriure
i també, els meus petons...
No pateixis si veus llàgrimes
que no porten tristors,
són espurnes d'alegries
són estels dins el meu cor...
els que em baixes
aquells dies
els que jo
no veig el sol....

T'estimo Papi!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada