dilluns, 29 d’abril del 2013

Quan et busco...



Vaig recórrer  els racons

totes les habitacions...

Per veure si trobava

alguna cosa oblidada


Vas deixat el teu flaire

però vas endur-te el meu aire...

Fins que torni a venir el dia

en què torni a respirar

quan et pugui olorar...


 En tocar les teves flors

van omplir-me de petons

que  preservaven a l’interior...

per si et buscava el meu cor



A la tassa del cafè

vas deixar-me el teu alè,

perquè et pogués respirar

quan em sentís ofegar...


D’entre els coixins van sortir

uns braços protectors

que van calmar el plor...

el somic del meu pit...



Van volar d’entre els llençols

engrunes d’il.lusions

que ompliren tota l'estança

i ara, li canten a l’ànima...



Em vaig bevent l’escalfor

conservada dins el got

que va calmar la teva set

quan s’inquietava el pensament,

Ara em treu la buidor...

em curulla de tebior...

em fa sentir-te molt a prop...



Sento les meves mans plenes

amb dos mocadors de seda

que vaig emblar amb perícia

mentre t’omplia de carícies

un vespre, quan dormies...

Vaig omplir-me de tu

acaronant-te tot nu...



Ara tinc la recordança

Per quan m’atrapa l’enyorança...

Ara et guardo al meu palmell

per vestir me amb la teva pell...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada