diumenge, 26 de maig del 2013

Un veler de paper

Faré un veler de paper
amb aquell tovalló guardat...

És un tovalló especial
amb una adreça apuntada
escrita per un cor compungit
quan va haver de partir...
per si un dia, enyorada
decidia anar a buscar-te
saber on podia trobar-te...

Dins d'ell posaré el meu cor
que et portarà tot el meu amor,
la meva ànima l'envoltarà
i l'escalfor et durà...
Amb la pell faré les veles
per quan miris les estrelles
cobrir-te amb la meva seda...
Els meus ulls seran el far
per si els llums s'han apagat
sempre et puguis guiar...
La meva boca bufarà...
els meus sospirs seran la força
que et porti el veler a la porta...

Potser creuràs que no pot ser
perquè a la porta no tens mar...
només cal que t'hi fixis bé...
les meves llàgrimes l'han creat
per portar-me al teu costat...

Potser diràs que era més senzill
pujar-me a un núvol per venir...
però es que ja no estic sencera
ni tinc les ales a l'esquena...

Ara estic esmicolada
i t'envio la fada... trencada...
en aquest veler de paper
perquè la tornis a refer...

No estripis el paper
que et diu com ho has de fer
per recomposar la teva fada
i que t'abracin... les seves ales



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada