dijous, 20 de juny del 2013

Diga-li

Diga-li als meus somnis
que no tinguin tanta pressa
que sàpiguen esperar...
que el millor... ha d'arribar

Diga-li als meus desitjos
que descansin uns instants
que es puguin relaxar...
que després... ja volaran

Diga-li al meu cor
que reposi... uns segons
cal que es pugui aturar
per tornar a bategar...

Diga-li al pensament
que t'esborri... un moment,
un parèntesi només
per tal que es pugui refer...

Diga-li a les meves llàgrimes
(que tornen a ser salades)
que no poden ser eixugades...
que no insisteixin més
que no busquin veure el sol
i que s'adormin... en la foscor
que quan arribi l'alegria
tornaran a ser lluïdes...
Diga'ls-hi que estan molt lletges
vestides amb la tristesa
que s'amaguin al darrera
al menys, fins la primavera...
perquè tornin a créixer les flors
que jo duia.. en el meu cor


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada