dimarts, 25 de juny del 2013

Em deixaré portar

Em deixaré portar
i el cor, em guiarà...
ell sé que no m'enganya
i si ho fa... ell no és culpable

Em deixaré portar...
i seré el vent
o seré el veler
que no l'encora el pitjor temps...

Em deixaré portar...
i em deixaré trobar...
seré l'agulla en un paller,
seré el trèvol de la sort...
seré la illa amb un tresor
que no la troba qualsevol...

Em deixaré portar...
i si cal... em tiraré de cap.
No sé fer-ho d'altra forma
ni el meu cor entén de normes...
Quan es tracta d'estimar
jo en sé d'escatimar...

I no sé on arribaré
ni tampoc si patiré...
però això ja no m'espanta
si l'amor de mi no aparta.
Tornaré a posar tiretes
si hi ha ferides obertes...

Em deixaré portar...
estimaré... sense amidar
Em deixaré estimar...
sense por a patir dolor,
que l'Amor... no fa mal...
fa més mal haver somiat
i els teus somnis... desmuntar...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada