dimarts, 25 de juny del 2013

Gota...

Avui voldria marxar...
ser goteta d.aquest mar,
com una llàgrima ben salada
perduda en qualsevol cala...
una petita i perfecta gota
sobre una forta i imperfecta roca...

Ser l.aigua d.aquell nen
quan t.ha dit que té set...
l.espurneta en la mirada
de la parella enamorada...

Potser em trobaria una mà
i la voldria acaronar...
o em fondria a la seva pell
o m.evaporaria pel cel...
Potser vestiria aquella boca
que l.aire li ha tret la roba,
deixant-la nua de somriures
i sense paraules a dintre...
Potser tornaria l.alè
a uns llavis entristits
i una gota en un sospir
els tornaria el somrís...

Avui... em perdria...
en qualsevol gegant núvol
o al rierol més minúscul..
i no em busquis... per si em trobes
que llavors jo no podria
negar-te la companyia...

I avui... vull perdre.m
sola....
i fondre.m
com una gota...
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada