divendres, 14 de juny del 2013

M'agrades

M'agrades...

M'agrades quan cansat
reposes al meu costat...
amb el cap en el meu pit
amb el pit entre al teu respir

M'agrades quan de repent
sento un profund sospir
que s'escapa del teu dins
incontrolat, calmat...
de repòs assossegat
 
M'agrades quan estàs dormit
i ets un àngel al meu llit...
o quan m'abraces amb les ales
la teva pell contra la meva
i em guareixes les espatlles...

M'agrades...

M'agrades descontrolat
amb el punt d'esbojarrat,
amb la teva ment veloç
quan el teu batec de cor
se sent viu i de debò
amb el teu desig de tot...

M'agrades somrient
o amb la forta rialla
divertida i inesperada
de qualsevol senzilla tarda
convertida en intensa vesprada
 
M'agrades dimoniet
quan em mires d'amagat
de reüll i suspicaç...
com nen que dissimula
i duu un caramel guardat
que a l'àvia, li ha robat

M'agrades picaresc
i de lliure pensament
m'agrada la teva ment
desperta i amb sentiment

T'ho havia dit abans?
M'agrades constatment, continuadament...
M'agrades a tothora
M'agrades... sense hores...
M'agrada tot de tu
M'agrades des d'abans
fins i tot... quan no existies
i no dic tonteries...
M'agrades des de lluny
fins i tot... quan no eres tu...

M'agrades...













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada