dimarts, 25 de juny del 2013

No necessito

No necessito un Sant Joan
ni la nit més màgica de l'any,
no necessito lluna plena
ni que sigu la més gran,
No necessito fogueres
ni focs artificials...
No demanaré un desig
ni encanteris a la nit....

Jo tinc la meva estrella
que em toca amb la vareta
Jo tinc nits que tenen sol
i també dies sense claror...
Jo tinc qui m'il.lumina
desde la llunyania.
Tinc el foc que m'escalfa
i l'aigua que em relaxa...
Jo tinc el teu encanteri
sigui estiu, plogui o nevi.
Jo sé que ets amb mi...
cada matí, al meu camí
Tu em fas els dies grans
de llunes espectaculars...

Jo tinc el meu estel
que m'ha baixat del cel
per guarir els meus anhels...
Tinc un àngel particular
que m'ajuda a avançar
i fer dels somnis realitat

No necessito dies grans.
Cada dia és especial
perquè et tinc

al meu costat....

Tots els drets del text reservats


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada