dijous, 6 de juny del 2013

T'enyoro

Voldria que fossis amb mi
per despertar-te cada matí
i abraçarte... totes les nits...
Avui... que em sento petita
o demà... si em fas ser gran...

Serà que sóc egoista
tot i que em titllen d'altruista...
no sé si ho vull per mi
o si necessito repartir
tot el que sento a dins....

No em perdria ni un instant
de tot el què m'està passant,
vull sentir cada segon
com bategues dins el cor...

Et passejes pel meu cap,
dels sospirs et duc penjat...
et voldria al meu costat
amb els respirs acompassats,
amb aquella tranquil.litat
de quan et sents estimat...

I es que hi ha dies i dies...
i avui és d'aquells dies
que la paciència se m'escapa
i la pressa... s'apodera...
que la calma neguiteja
i el pensament, intranquil
necessita del teu pit...

I es que avui, com ahir
voldria reposar...
poder recolzar el cap
per fer els somnis realitat
mentre m'estàs acaronant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada