dimecres, 3 de juliol del 2013

Em torno...

I avui... em torno aire
i ompliré l'espai que et falta,
passaré entre els teus dits
acaronant-te els sentits...

I em respires
i sóc a dintre...
omplint-te de carícies les venes
i de petons les artèries
I m'acarones
i ja sóc fora....
enduent-me les tristeses
agafades de les penes...
et trec tot el dolor
que duies... dins el cor...

I avui... em torno brisa
aquella que quan la mires
la pau et posa a dintre...
que et fa baixar les parpelles
i respirar... profundament
mentre t'omple els sentiments
de la calma transparent...
Aquella que tanca ferides
i que obre sensacions
oblidades... dins el cor...

I avui... em torno vent...
despentino els pensaments...
i et voleio pels aires
fins que bateguis les ales,
enlairant-te fins el cel
fins que puguis tocar els estels...

Em torno vent... i els astres estan contents...
del teu dansar a contracorrent,
de tornar-te a abraçar aquest dia
i omplir-los d'alegria,
amb la música del cor
i les notes dels colors,
perquè l'àngel d'aquest vers
ha salvat tot l'univers
amb la força... dels sentiments...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada