dimecres, 10 de juliol del 2013

Imaginem...

Posats a imaginar
farem un somni gran
allà on no hi arribi qualsevol
només fet per a grans cors....

Posats a imaginar
fem-ho bé... com tu saps...
on tot és a l'abast
on no hi ha ulls espantats
davant tanta immensitat...

Posats a imaginar
posem-hi porta, per entrar
endinsem-nos a les profunditats
i deixem-nos ofegar
amarats d'aquesta sal,
esculpim els nostres cossos
sobre l'aigua d'aquest mar...

Posats a imaginar
donem-li braços a la lluna...
en farem el nostre bressol
i dels estels... gronxadors...
Volem per damunt el món
posant-li ales a l'amor...

Ara... deixa de somiar
i obre els ulls... al meu costat
Mira el cor que és a les mans
que batega de veritat
sense por de fer-se gran....

Ara... deixa de somiar
que tens porta... per entrar...
és oberta, de bat a bat
si t'atreveixes a passar
eternament t'abraçarà...

Ara... no tinguis malsons
ara ja... no tinguis por...
tens la porta
tens el cor
no imaginis millor món
que en d'altres, no hi ha amor...

Ara deixa de somiar
i desperta... al meu costat...
mentre fem el somni real
jo... et seguiré abrçant...
Els meus barços, de bressol
acaronant el teu son,
El teu pit, el meu llit
on dormir totes les nits...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada