divendres, 30 d’agost del 2013

Miro el mar

Un cafè... i miro el mar
M'està donant el bon dia
i em diu com m'ha enyorat
aquesta nit tan especial...
M'ha somrigut, amb la calma
mentre el sol tot just s'alça
i la lluna està esgotada
de guarir somnis dels àngels

Un cafè... i miro el mar
Amb la calma, m'ha somrigut
quan els meus ulls parlen de tu.
Diu que tu... no ets tan lluny
que fa una estona li has donat
aquest petó que m'ha portat.
Diu que els dos... prenem cafè
Jo aquí... tu, allà
mirant junts el mateix mar...

Un cafè... i miro el mar
Una onada carregada
d'un bon dia amb abraçada
que ha vingut de l'altre extrem
tan sols amb un pensament,
d'un breu desig de la ment...

He besat el teu petó
amb uns llavis de dolçor
i els ulls en l'horitzó...
Acaronant aquesta onada
que pausada... ve a portar-te
el meu bon dia i un petó
de tots els dies...
del meu cor...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada