dijous, 8 d’agost del 2013

Mites...

Ara ets a les meves mans
en un curt espai de temps
que en la història... resta etern...

Ets el mar... entre els meus dits
fugitiu i escapadís...
I t'abraço, ara que et tinc
entrellaçats... quan ens tenim...

Passatger d'aquesta pell
que ara és faula perdurable,
ara escates tinc per cames
ara tu... ets qui m'atrapes...

El meu dolç... la teva sal
condiments de temps llunyans
de dos éssers mitificats...

Amarats pel moviment,
acompassats per la tonada,
La música en les onades
de la meva arpa... enfonsada...

Abraçats... per un instant
com efímers enamorats...
La passió de dos amants
que en el passat... es van trobar...

Jo la Nimfa... tu Neptú...
dos que un dia es van amar
dins la profunditat del mar
fent les aigües... inmortals...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada