divendres, 30 d’agost del 2013

Tinc temps...

Tinc temps
no tinc pressa
puc esperar... amb impaciència
Les coses bones, millor lentes
i assaborir-les... amb tendresa

A poc a poc
que jo... tinc temps
d'acaronar els pensaments...
Millor suaument
un a un... lentament
que degotin els sentiments...

Les ganes cremen
i la flama... no espera
el desig corre per atrapar
allò que vol devorar...

Però jo... tinc temps
i el foc... molt lent..
L'escalfor justa pels petons
i que recorrin tot el cos...
Per les brases que es mantenen
no hi ha temperatures fredes...

Tinc temps
no tinc pressa
puc esperar... amb impaciència
Relaxar la bravura
d'estimar sense mesura...
Tranquil.lament... relaxada
amb anhels de matinada...

Però tinc temps...
fins demà
o tres dies més enllà...
De fet, tinc tota la vida
per fer-te un vestit a mida
amb la passió del meu cos
cosit amb l'amor del cor
i amb petons... de poc a poc...

No tinc pressa...
Tinc temps.
Tinc tot el temps del món
per estimar-te... a poc a poc...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada