dilluns, 9 de setembre del 2013

Llibre en blanc..

Crec que he perdut capacitat
deu ser cosa de l'edat...
Crec que faig passes enrera
i que trobo complicat
el que ahir tenia clar...
Crec que avui... ja no sé res
que m'he begut l'enteniment
o se m'ha esfumat la raó
per no barallar-se amb el cor...

I es que no sé què vol dir
tot això que veig escrit...
Tinc un llibre a les mans
que té les pàgines en blanc.

Potser tinc els ulls tancats
i no és blanc sinó negre
el que tinc al meu davant...

No sé si he de passar pàgina
i seguir més endavant
o si he de tancar el llibre
o tornar-lo a obrir demà...
Si he d'escriure'n un jo
si llençar-lo pel balcó
o desar-lo... en un racó...

Crec que per avui... ja en tinc prou
Crec que avui... aniré al pou
a llençar monedes... i tresors
a demanar desitjos... i oblidar
a somiar... i a descansar...
que per avui... ja en tinc bastant
de llegir llibres en blanc...
Els meus ulls estan cansats
tenen ganes de somiar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada