dilluns, 9 de setembre del 2013

Reis Mags a l'estiu

M'han dit que avui és un dia especial
que puc escriure la carta als Reis Mags.
Que no cal esperar al gener
ni a que els dies siguin freds...
M.han dit que avui tothom ho farà
que tots els desitjos es faran realitat...

Jo n'he fet moltes de cartes
demanant mil coses pels altres...
Diu que no hauré de pensar en els demés

avui diu que pensi en mi només!

I mira que n'és de senzill
desitjar i demanar per mi,
però només el "Estimats Reis Mags"
un gràcies i un somriure
és tot el que puc escriure...
I es que no sé com expressar
allò que vull demanar...

No vull viatges ni loteries
No vull res de material
ni diners per poder comprar...
Vull allò que vaig tenir
quan vaig saber que era feliç...

Vull allò que vaig sentir
passejant per un camí...
no recordo el dia ni l'any
ni si era un desembre o un març,
llavors no existien les dates
ni els mesos, ni dies... ni temps
ni impossibles distàncies
ni obstacles insalvables...

Vull respirar d'aquell aire
que va omplir-me de fragàncies
els que no coneixien ni les fades
amb poders per fabricar-les...

Vull tornar a mirar el paisatge
desconegut pels vostres patges...
Ells que han viatjat pel món
sense deixar-ne ni un racó
mai han vist res tan meravellós...

Vull beure d'aquelles aigües
que ni en somnis han trobat
els vostres camells estimats...
que mai han imaginat
ni cap miratge els hi ha ensenyat...

Si vosaltres, Reis de la màgia,
teniu la vareta tan màgica,
Si enteneu el que jo us dic
en aquesta carta d'avui...
per favor... porteu-ho amb mi
Porteu-m'ho aquesta nit...

I si no... tan se val...
Ja vaig tenir aquest regal...

Sempre puc tancar els ulls... i imaginar
que aquesta nit, m'ho heu portat...

Ja vaig tenir aquest regal
d'unes mans angelicals
que un bon dia em van portar
molt més del que vaig desitjar...

Molte gràcies, Reis Mags...
Gràcies per deixar-me somiar
que això... serà realitat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada