dilluns, 28 d’octubre del 2013

Tinc ganes...

Tinc ganes...
Tinc ganes de sentir fredor a les galtes
Dels matins de noves rosades
De la brillantor en gotetes d'aigua,
D'espurnetes de vida... a l'albada...
Del gebre sota les passes
i de desfer-lo... amb la mirada
quan el sol m'il.lumina l'ànima...

Tinc ganes...
De peucs... de guants i de bufs
De les imatges de postal
De refugis als portals...
De la olor a llenya que crema
dels carrers impregnats d'essència
de la llar de foc encesa...
Del fum que s'esvaeix
de la xemeneia que reneix...

Tinc ganes...
Tinc ganes de tenir escalfor al cor
De sentir tremolar el cos
al caliu dels teus petons
amb el ball que fan les flames
mentre a fora
tot es glaça...
mentre tu... la lluna em baixes...

Tinc ganes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada