dijous, 17 d’octubre del 2013

Vestir-te de pau....

El blau sempre t'escau...
Però quan el dus a la camisa
no puc evitar de dir-te
que ara mateix te la treuria...

Vestit de blanc estàs diví...
amb l'arruga que fa el lli
quan el dia s'ha acabat
i el teu posat de cansat
em demana llibertat...


Quan deixes anar el teu cos
amb necessitat de repòs...
I jo... porto la pau als botons
alliberant els d'aprop del coll
que ja espera els meus petons...

I segueixo... pels del pit
que s'eriça amb els meus dits
apropant-se com sospirs...

Per mi no hi ha cap camisa
ni blava, ni blanca... ni grisa...
Ni el vestit de millor seda
és més bonic que la teva pell
quan deixo lliures els canells...

I rebutges la llibertat
demanant-me ser empresonat
entre els barrots dels meus braços
que desitgen vestir-te de gala
fins l'arruga més cansada
de la camisa blanca marcada...

El blau sempre t'escau
però jo prefereixo vestir-te de pau...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada