dimarts, 12 de novembre del 2013

Tinc fred...

"Avui tinc fred...
No és que tingui les mans fredes, ni que a fora sigui hivern, no és que el sol escalfi menys, ni que la pluja mulli els carrers... En canvi, els meus ulls s'humitegen. I no és tristor, ni pena... és quelcom especial, que no et sabria explicar...

Avui tinc fred... una fredor de dins i que no necessita d'abric. Fred d'aquell que a vegades es té... i no saps ben bé per què. I tremolo... Tremolo com quan ho fan les pells amb trobades sorprenents, les que ericen els sentiments...

I tinc fred...
Però saps?? tan és que tingui fred...
Estic contenta... per lo especial d'aquest sentir.
Llavors... per què ploro?? Sé que tu m'entens. I somric..., somric perquè ets amb mi..." 


 http://www.youtube.com/watch?v=-1MWEb0kcJE&feature=player_detailpage

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada