dijous, 19 de desembre del 2013

Bon Nadal

Sembla que toca felicitar les festes... Si us dic la veritat, no sé com fer-ho ni què dir-vos. I és que tinc desitjos per cadascú de vosaltres, un carretó ple de somnis per repartir. Tinc il.lusions regalimant pels ulls, tinc abraçades farcides d'entusiasme... Però jo no sóc cap dels tres Reis Mags, ni tan sols sóc un Tió amb el tronc curull de dolç. No. Ho sento molt...
Jo sóc massa petita, puc fer coses insignificants... i voldria fer-ne de molt grans, per aquest Món tan degradat. Voldria curar tots els mals i donar-vos els millors regals, que no s'esborressin els somriures ni existissin llàgrimes de dany. Però tan sols sóc una espurneta més, al vostre costat... Gràcies per deixar-m'hi estar!!
Tot i no ser cap Rei, ni el Tió.. per avui, per sempre i per Nadal, us desitjo tot el que us cal...

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=aDHxhhB8710

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada