dimecres, 18 de desembre del 2013

Si em dius que em trobes a faltar

Si em dius que em trobes a faltar
potser és perquè s'acosta Nadal
i és més desig que realitat....

Si em dius que em trobes a faltar
segurament ho sentis, de veritat...
Enyors del tacte del somriure
l'olor dels ulls... i les carícies
D'uns llavis modelant T'estimo
De mots esculpits a l'ànima
amb sospirs de poc a poc,
com cisells tallant blancor
al marbre més pur de cor...

Si em dius que em trobes a faltar
és que tan sols has mirat als costats...
Que no sigui un sentir de dins,
des d'allà on la nuesa parla
d'on neixen els silencis de calma...

Si em dius que em trobes a faltar
Disculpa'm...
Si titllo de dubtós, el teu amor...

No es pot trobar a faltar
allò que mai deixa d'estar...

 Tots els drets del text reservats



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada