dimecres, 8 de gener del 2014

Bon dia, Món!!

Em sento privilegiada, si... Fascinada i admirada pel meravellós espectacle que m'ofereix aquest teatre...

I és que per mi sola s'obre el teló, davant meu (re)neix el món: el sol que besa la mar, el primer raig abraçant instants... els meus ulls capturant el moment quan l'albada em regala una ària "Benvinguda a la representació, per a tu sola dansa el sol..."
La platea tota buida, quietud i silenci al voltant, ni els actors estan preparats... però jo estic a punt per ballar i omplir-me de vida a vessar!!

No em perdré res que pugui enyorar després... Ni un somriure, ni un sol frec, ni una esgarrifança a la pell... Ni una espurneta d'aquest cel...

No puc donar-te un altre paper, ni allargar l'obra tres dies més. Ni ser la protagonista d'un amor a primera vista... -com la mar que enamora el sol, i de l'amor he vist com neix el món-
No puc allargar els moments... però sí afegir vida al temps i omplir-lo de sentiments...

Ja gaudiràs la foscor, dels ulls clucs i perduts.. quan el teló hagi baixat i l'obra acabat. Ara tens un dia al teu davant... no et perdis ni un segon!!

Tots els drets del text reservats


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada