dissabte, 15 de febrer del 2014

Et dedico un pensament

Deixa'm que avui sigui jo
qui et porti carícies al cor...
Deixa'm que jo també
et dediqui un pensament
com un dia
tu vas fer...
Vas brodar-me a la pell
el més profund del teu ser...

Serà lleuger
flotant...
com tu em fas sentir
dins les onades del teu mar
navegant
dins la teva immensitat...
No per sotil
serà prim...
Tindrà la fortalesa d'aquell fil
que les ànimes va unir...
Serà delicat
sedós...
com el llençol sobre el meu cos
-la teva pell, el meu abric-
la carícia més subtil
sobre el pur més infinit...

Deixa'm dedicar-te un pensament
un de sol
un d'etern...
Demà serà diferent
Potser tendre
o més bonic
Esbojarrat
o passional...
Com tu un dia vas fer amb mi...

Com el que cada matí
viatja...
fins al meu llit...

https://www.youtube.com/watch?v=UnIZwED0jbA&feature=player_detailpage

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada