dilluns, 10 de febrer del 2014

M'ho recordes...?

Recorda'm el què em vas dir
que han caigut en l'oblit
els primers mots que vaig sentir
com suaus pètals sobre mi...

Ho recordes...?
Va ser un Hola
o un Encantat...?
Només em queda a la ment
un càlid petó musical
a la galta...
acaronant el clotet
-totalment innocent-
gairebé a tocar
el meu llavi albat...
Un encontre -casual-
seguit d'un encaix de mans
en un intent de formalitat
mentre embogia el nostre pensar...

Recorda'm...
aquell intens sentir
i el dolç fremiment de dins
amb disfressa de serenor
que ens cobria...
que ens perdia...
entre una banal conversa
amb caire de solemnitat
ens feia de banda sonora
d'una (nostra) bella historia
de no recordo ben bé quan....

M'ho recordes....??
però fes-ho a cada instant
Avui
i demà...
En el nostre encontre... casual

Tots els drets del text reservats






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada