dissabte, 22 de febrer del 2014

MUSICANT PARAULES (El meu primer llibre de sentiments poetitzats)

Diuen que quan la vida et dóna mil raons per estar trist, hem de ser capaços de tenir mil i un motius per somriure... Per més motius que hagi pogut tenir per estar trista, el meu cor sempre ha intentat seguir somrient. I jo també...
Avui ta
mbé tinc un gran somriure, un de molt gran que espero serveixi de mirall pel vostre.

El "Musicant Paraules" que tant m'estimo, el torno a tenir a les meves mans... i estaré encantadíssima que pugui arribar a les vostres, si així ho desitgeu!!

Instants de felicitat immensos que comparetixo amb tots vosaltres, els que em llegiu aquí... i també amb aquells que ens llegim el pensament a través de l'ànima... ♥♥


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada