dimarts, 25 de febrer del 2014

Podria marxar

Podria marxar...
sense més
en silenci i de puntetes
deixant la realitat al darrera
Recollir-me a mi mateixa
i deixar-te la maleta
que em pesa -de tan plena-
de records i de colors
de sentiments i d'amor...

Podria marxar... 
sense més
callar, i no dir res...
menjar-me les meves ganes
i deixar-te les engrunes
de paraules sense dubtes,
dels pensaments més sincers,
per si encara no has entès
les lletres de les pells
i un bon dia les comprens...

Podria marxar...
sense més
dir-te que ja és suficient
que no vull més patiment...
Però això seria mentida
dita amb la boca petita,
això no seria veritat
i jo no en sé d'enganyar...

Podria sortir...
i patir
molt més que quedant-me aquí...
No fer cas del sentir,
oblidar les bones coses
que la sensibilitat em dona
Pensar com els demés
i no anar contra corrent...
Separar el cor del meu cos
i ser capaç de no estimar
perquè amb la ment, puc pensar...
Dir-te que ja he marxat
tal com tu, hi vas entrar...
i deixar-te aquest cistell
replet de fruits de dolçor
-recollits amb tot l'amor-
de l'arbre que vas plantar
dins un cor encisat,
que només sap fer-se gran...


Podria marxar...
sense més
però marxar per sempre més...
tot i així, un tros de tu... vindria amb mi
un tros de mi... seria amb tu
Dos trossets inseparables
que viurien dins les ànimes
de dos cossos plens d'amor
repartits entre dos cors...

Tot i així, em quedaria
perquè al teu cor...
jo hi seria...

Tots els drets del text reservats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada