divendres, 11 d’abril del 2014

Aquesta nit, t'he despertat...

Disculpa'm, si t'he despertat
aquesta nit
quan t'he somiat...
Ho sento, he estat jo...
-o la màgia-
un altre cop...

Tu dorms on ho faig jo
I et passejes pel meu cos
De tant en tant, puges al cap
I t'instal.les al pensar...
Serà la lluna amb complicitat
que fins aqui et fa volar??

Aquesta nit...
Et deixaré dormir
Et somiaré dolç -com un nadó-
Arraulit entre els meus braços
El cap... en el meu pit
I vetllaré
El teu non-non tranquil
seguint el ritme del teu respir
Sense tocar-te
Sense besar-te
Tota la nit...
Com un petit desig
que s'escola entre els meus dits
sense poder-lo retenir...

Però no et despertaré
Tan sols contemplaré...
Els meus ulls sobre el teu cos

El meu cor
Fent-te l'amor...


Tots els drets del text reservats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada