dimarts, 8 d’abril del 2014

I tu... ja has llençat el teu cor??

Aquests dies, tinc molt present una frase que em va dir un bon amic... paraules d'aquelles que arriben en el moment precís, com una alenada d'aire fresc, com respirs brillants que t'entren tan profundament que t'omplen el pit de llum... 
va dir-me:

"Sonia, lanza tu corazón hacia adelante... y luego corre hasta alcanzarlo!!"

Us sembla atrevit...??
A mi em va semblar tan fascinant, que li vaig fer cas...!! de manera que el meu cor, en llençar-lo, sabia exactament cap on havia d'anar per trobar aquelles espurnetes que el feien somriure; i el meu cap, en el seu intent de buscar l'equilibri, va trobar la manera per portar-me fins a ell... amb harmonia, amb amor... amor que impulsa i que encoratja, que guareix en les caigudes, que fa vibrar en cada albada, en cada nit, en cada passa... i així, cada vespre, quan es pon el sol, m'abraço amb el meu cor... i el torno a llençar... perquè són aquestes abraçades, petites, de tots els dies, les que fan que puguem somriure... de felicitat??

Tinc present aquelles paraules, i aquests dies les hem recordat junts... perquè estic absolutament fosa amb el meu cor, en una abraçada intensa i llarga, banyada d'emoció i ...felicitat? Em sento plena d'aquelles espurnetes que us deia abans, que ara voleien i s'escampen, perquè les vull compartir també amb vosaltres... espurnetes d'estims per a tots, que heu format part del camí, que heu estat al meu costat i m'heu donat l'empenta per escriure, fins i tot en els moments que les paraules es perdien en l'horitzó i els ulls no tenien força per atrapar-les...

El meu amic, no s'equivocava... el meu cor, novament, m'ha portat a un fantàstic paradís que té nom de llibre, un nou llibre de poemes que aviat veurà la llum, gràcies a l' Editorial Germània, per formar part de la seva col.lecció "Mil poetes i un País".

Felicitat...?? Si no ho és, us puc assegurar que se li assembla molt...
I tu, ja has llençat el teu cor...??


 Tots els drets del text reservats

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada