dijous, 24 d’abril del 2014

Per la Sandra

Sembla que no, però hi ha un dia més bonic que el d'ahir, que és l'avui... Així ho hauríem de veure sempre, però per a mi, avui, és molt i molt especial... el 24 d'abril de l'any 2002 va ser el dia més bonic -amb diferència- de tots els que havia viscut. Neixia la meva filla, i aquell dia, vaig saber de l'Amor que tant m'havien parlat...

Aquest poema és per a tu, nineta meva. T'estimo...

Encara sento com nedaves
quan eres peixet dins la panxa
Aquella nana que et cantava
quan eres cigró petit
arraulit en el meu pit...
Encara tinc la melodia
del teu respirar -que m'expandia-
en les dormidetes al sofà
en els riures en despertar..
Les passes que et feien gran
Els ensurts... i les caigudes
Els desitjos sota els estels
Les preguntes a l'univers
Les respostes que et puc donar
I les que només el temps
et donarà...

I ara, t'estàs fent gran!
Ets un dels meus pilars...
Ja ho eres de ben menuda
però d'això, ja te n'adonaràs, petita meva,
Petita doneta acestral...
Entre tant... et deixo anar
jo seguiré, al teu costat
observant...
per si m'has de tornar a agafar
un dia que et creguis gran...

Entre tant
segueix deixant empremtes d'amor
En cada passa
somriu el món....


Tots els drets reservats

http://m.youtube.com/watch?v=ZEEqU8WSIgY&feature=share&list=PLDBC7BB370662B2AD&index=11 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada