dilluns, 5 de maig del 2014

La terrassa del tretzè



M’agradava aquella terrassa del tretzè

M’apropava al cel

A tocar els estels….

Des d’allà albirava quimeres llunyanes

Amb la lluna de companya

Amb el silenci blavenc

I els murmuris del meu ser



M’agradava escoltar-me abans de somiar...

Com ho fa un innocent infant

Amb el conte inventat per l’àvia

I el bressol de les paraules



I m’agrada recordar

Com sobrevolava antigues teulades

Com de ruïnes en feia faules

que amb la màgia de la nit

dibuixava en el meu pit….



I ara...

Des d’aquella terrassa del tretzè
-amb el sol dins el meu cor-

he recitat el vell vers
de la faula bufada al cel...

En quietud

En solitud

He acaronat el delit palès

dels murmuris que el meu ser


somiava sota els estels
en les llargues nits d'hivern... 

Tots els drets del text reservats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada