dilluns, 16 de juny del 2014

La mar plorava

M'he endinsat en la mar brava, amb els ulls desperts i els sentits oberts... I saps què?? He sentit un plor profund. Llàgrimes que brollaven, incontrolades, d'una mar blava que sanglotava... impregnant de sal la meva pell i xopant-me l'ànima del teu secret, que potser algun dia vas llençar al vent...
I l'he guardat. Ara és dins uns ulls maragdes, d'esperances inconfessables...
I ara, que estic banyada de la teva sal, sento la tibantor del sol eixugant-me del teu dol.
I m'agrada. M'agrada com m'amara aquest regalim de plor, coll avall... com carícia subtil recorrent tots els sentits, fins fondre's en l'infinit...

Saps? Crec que la mar pot plorar totes les llàgrimes que tu has tingut desades...

Però no em facis cas. Pot ser que estigui somiant, que somiquejo davant el far... 

Tots els drets del text reservats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada